בתקשורת עם קיטרו

רואיינתי ונכתבו עלי כתובות בעיתונים ומגזינים מובילים – "לאישה", "עולם האישה", ידיעות אחרונות, מעריב, המגזין בשפה הרוסית של לאישה ועוד.

הופעתי ורואיינתי בכל אפיקי התקשורת לרבות:

פינה קבועה בתכנית "רשת על הבוקר עם אפרת רייטן", ערוץ 2.
ערוץ הלוויין הישראלי בתכנית "המומחים".
ערוץ 8 בסדרה "החוש האישי" עם טוביה צפיר.
בערוצי הכבלים במספר תכניות עם נתנאל סמריק.
סרטים דוקומנטריים שערכה גילה בויום מהעמותה למודעות.
בסדרת המאסטרו עם צביקה פיק.
בחדשות ערץ 10 לאחר תפיסתו של האנס בני סלע.
בסרט הדוקומנטרי, של שרון גל, " רק תאיר יודעת" על פרשת הרצח של תאיר ראדה ז"ל.
סרט דוקומנטרי על פועלי בארה"ב שערכה Sandi Bachom

נכתבו עלי כתבות דוקומנטריות וסרטי סטודנטים ואפילו בפרק מיוחד בסדרת הטלוויזיה "ג'וני"- סידרה קומית של יהונתן קוניאק ואיציק כהן. אהבתי לערוצי הרדיו אפשרה לי להגיע לקהל מאזינים רחב, ולבצע את משימתי כשליחה יום יום, גיוס תרומות לקהילה, עזרה לנזקקים ולאנשים שהשלטון והבירוקרטיה התישו את כוחם, לשכוחי האל, ונאלמי הפה, אני מסייעת מתוך כבוד ונתינה לאלפי מאזינים.

שידרתי ברדיו:

בתכנית הלילה – "שישי אישי" עם זאב ענר ומושיק טימור.
בתכנית הרדיו של אמנון פאר, ברדיו "ללא הפסקה"103- בתכנית המומחים.
ב"רדיו צפון ללא הפסקה"

בשנתיים האחרונות יש לי תוכנית רדיו יומית, כל יום בין השעות 14.00-16.00 הנקראת – "ריקי קיטרו והחברים", ב"רדיו חיפה" 107.5 FM- שהפכה עם הזמן לתוכנית בעלת רייטינג גבוה והייתה מואזנת אף באירופה ובארה"ב, בתוכנית עולים מאזינים באופן אקראי לשידור ושואלים כל שאלה שיבקשו, ללא כל הזדהות מקדימה. בתוכנית אני מתארת עבר, הווה ועתיד, זכרו ידע הוא כח, אם אני יודע אני יכול לשנות. בנוסף שדרתי עם אייל ברקאי את תוכנית הרדיו "זיגזג" העוסקת באקטואליה יומית ונושאים שבינו לבינה.Roblox HackBigo Live Beans HackYUGIOH DUEL LINKS HACKPokemon Duel HackRoblox HackPixel Gun 3d HackGrowtopia HackClash Royale Hackmy cafe recipes stories hackMobile Legends HackMobile Strike Hack

בזמן שהותי בארה"ב זכיתי להכרה מגופים שונים, אישים, עיתונים מובילים ותחנות רדיו.

אישים כמו – הרב ג'ו פוטסניק שהוא יור' בורד הרבנים הקונסרווטיביים בניו יורק, סנדי בקהם שהיא מפיקה עיתונאית וסופרת, כתבות בידיעות אמריקה, בשלום LA, וב Jewish Week, הופעתי בתוכנית הרדיו של Joey Rynolds ברדיו wor710 ששם חזיתי את ההוריקן "ריטה" (ניתן לצפות בסרט של סנדי בקהאם). ושידרתי באופן קבוע בפינה קבועה ברדיו האינטרנט – "קול הלב" המשדר ממיאמי.

הרצאתי מספר פעמים בפני חברי "הדסה" בקליפורניה, בערבים שתרמתי לטובת בי"ח הדסה עין כרם, כמו גם בפני קהל ב-JCC וב- YM&YWHA

קידום אתר בגוגל בנייה וקידום אתרים

נשמח לעזור לך, השאר פרטים: