גורל מול בחירה

ניתנה לי הזכות לשבת מול אנשים שחוו או חווים ייסורי גיהנום ולהביט בהם בגובה העיניים דווקא בגלל סיפור חיי. עברתי את מכלול המצבים הקשים אליהם אדם יכול להיחשף:

התעללות מינית על ידי השכן ממול עוד בהיותי בת 7, אני עדיין זוכרת את עשרים האגורות avhv נתן לי בתמורה לשתיקתי, ומאז ראיתי בכסף כדבר טמא.
תאונת דרכים קשה בה הייתי על סף מוות, רצה הגורל ורכב של "חברת קדישא" שעבר במקום הוא שהציל את חיי.
מחלת לב בגיל 20 אילצה אותי לעבור צנתור. חתכתי בסכין את כל חלקי גופי העיקר שהכאב יעלם.
עברתי פשיטות רגל שהובילה אותי לחיות בסתר כ 8 שנים, רדופה עייפה ומותשת.

הדברים השתנו ביום בו פגשתי אישה, בעיר רחובות, שגילתה לי את פשר הסבל אותו עברתי וגילויי הייעוד שלי בחיים. היא אמרה לי:"תפסיקי ליילל, את נועדת לעזור לאנושות. את תשבי בחדר מקסים ויבואו אליך אנשים מכל העולם שיקשיבו לעצתך. עברת את מה שעבר על מנת להכין אותך לזה, ולא יהיה אדם שיוכל לעמוד מולך ולהגיד לך – את לא מבינה מה הוא כאב". אלוהים בחן אותי בכל דרכיו הנסתרות, היום שיושב מולי אדם באשר הוא, אני לא אשפוט אותו או אביט עליו מלמעלה, כי הייתי הכי נמוך שאפשר, אני באה מהגיהינום של הסבל. החוויות האישיות שלי הן שהביאו אותי להיות יועצת, מאמנת ומדריכה לחיים.

אני טוענת כי 98% מהעתיד ניתנים לשינוי. על כן אני מדברת על הכל על מנת שהאדם ידע מה מצפה לו. במפגש אני גם חושפת בפניו את הטראומות שחווה בעבר, ושעדיין משפיעות עליו ומובילות אותו להתנהג בדרך בה הוא נוהג. עצם הידיעה לא תייסר אתכם היא תאפשר לכם להפתטר ממשפט שכל כך הרבה פעמים אמרתם: "אילו הייתי יודע הייתי….".
המפגש איתי יאפשר לכם לקחת אחריות על החיים ולעולם לא להיכנע לגורל.

אדם מגיע לעולם "לוח חלק" במהלך חייו יעבור האדם חוויות רבות לרבות טראומות, כל תהליך כזה מטביע בו חותם, המושרש עמוק בתוך תוכו, אנשים נוטים למחוק חלקים מ"הלוח", כחלק מהרצון להתמודד, לשרוד. כאשר אדם מגיע אלי, הוא לא אומר לי דבר על עצמו, אין כל צורך בשם, תאריך לידה או כל מידע, אני רואה את כל השבבים בלוח, אלו שנחרטו אלו שנמחקו ואלו שיחקקו בעתיד. אני יכולה לקבל מידע גם מבלי שראיתי אותו מול עיני.

קידום אתר בגוגל בנייה וקידום אתרים

נשמח לעזור לך, השאר פרטים: