ארגז הכלים של קיטרו

קורס העצמה בלתי רגיל - שמונה מפגשים שיחזירו לך את השליטה בחיים

"ארגז הכלים של קיטרו" הוא קורס ייחודי, קורס העצמה בלתי רגיל שמלמד את כל מה שבית הספר לא יכול ואינו מסוגל ללמד אתכם על החיים האמתיים.

הקורס הוא בן שמונה מפגשים שמטרתו לעזור לאדם לשפר את תדמיתו ואת איכות חייו. כל שעור מתמקד בתחום אחר בחיים, בוחן את הקשיים הקיימים ומציע דרכים להתגבר עליהם כדי ליצור שינוי משמעותי ואמתי. אל תשכחו שריקי קיטרו היא זו שמנחה בקורס והיא זו שמלמדת, כך שהיא תבחן כל אחד ואחד לראות אם הוא או היא מתכוונים למה שהם אומרים או שזה רק מהפה אל החוץ.

אכן, זה שריקי קיטרו היא המנחה של הקורס אזי היתרון הוא משמעותי. היא מוכרת לרבים בזכות היכולת האבחנתית שלה לדעת מי הוא האדם שעומד לפניה ולנתח את אופיו ואת חיין, מלווה את משתתפים בקורס ועוזרת לחלץ מהם את האמת, גם כאשר הם עצמם אינם בטוחים לגביה וגם אם האמת קשה.

ארגז הכלים של קיטרו מופעל ע״י KiTARO NaturoCenter.

את הקורס בנתה, ומעבירה ריקי קיטרו.

משך הקורס הוא, שמונה מפגשים שבועיים בני שלוש שעות לכל מפגש.

אצל ריקי אתה בא ללמוד את מה שבית הספר לא היה יכול להקנות לך – על החיים. תלמדו לגלות את עצמכם מחדש, להיות יצירתיים, ״לצאת מהריבוע״ ולשנות דפוסי חשיבה. תלמדו לגלות את הכישורים והכישרונות החבויים בכם, אילו שמעולם לא טיפחתם. תרכשו מיומנויות להביע את עצמכם מבחינה רגשית ומבחינה ורבלית ותלמדו לשפר את התקשורת הביו-אישית בבית, בחיק המשפחה, בעבודה ובחיי היום-יום. בקורס תלמדו מהי זוגיות אמיתי ואת אומנות הטיפוח ושימור הזוגיות לטווח ארוך. תלמדו מהי נחישות, כיצד לזהות הזדמנויות הנקרות לכם בחיים ואיך לא ״לפספס״ ולבזבז אותן. כמו כן תלמדו על איזון בחיים – להיות אסרטיבי, ללכת עם העקרונות שלכם עד הסוף ולעמוד על שלכם, תוך כדי פתיחות לרעיונות חדשים וקבלת השונה מכם. תלמדו להציב מטרות ראליות ומציאותיות ומהי הדרך להשגתן ומימושן. תלמדו להתמודד עם לחצים וכיצד להתמודד עם כישלון ובמקרים שצריך יש ללמוד להתמודד גם עם  פרדות ועם המוות.

את כל אלה תלמד ריקי קיטרו שהיא מנטור ומורה לחיים, בוגרת קורסי דייל קרנגי. בעזרת כלים בלתי קונבנציונאליים העומדים לרשותה.

כי, KiTARO זה לא רק בית ספר של החיים-

KITARO זו דרך חיים!

 

*****המתעניינים בפרטים לגבי הרשמה יכולים ליצור עמנו קשר:

052-6647053  או 077-7887112

rikikitaro.com

rikikitaro@gmail.com

המקומות בקורס מוגבלים. רק מי שימצא מתאים יוכל לעבור את הקורס.

תהליך הסינון נעשה על ידי ריקי.

קידום אתר בגוגל בנייה וקידום אתרים

נשמח לעזור לך, השאר פרטים: